За склад
Модул за складове на Tivoli Retail е софтуерно решение, което ще промени начина, по който боравите със своите складови наличности. Той спомага да се рационализира управлението им и да се елиминират несъответствията, които могат да доведат до по-малко приходи, неефективност и загуба на ресурси. Проектиран е така, че да поддържа нуждите на цяла глобална верига за доставки, включително дистрибуция, производство, интензивни активи и услуги. Чрез него винаги разполагате с информация за стоките си в точното време и в точното количество точно там, където са необходими.
Един модул – множество възможности за работа според Вашия бизнес:
- Конфигуриране спрямо изискванията Ви
- Улеснен интерфейс за работа
- Бързо внедряване и обучение
- Управление на множество обекти – малки и големи производства, складове, централизирано управление на верига от обекти
- Обхваща всички операции от заявки за доставка до разплащане с доставчици и клиенти, както и касови операции.
Какво може да извършвате с модула за управление на склад?
Оферти.
Изготвяте различни варианти на оферти с възможност за създаване на индивидуални визии на документи. Избирате от проследяващи операции като поръчки, продажби и фактури. Може да работите с повече от една валута и мярка.
Заявки за доставка.
Модулът предоставя възможност за сравняване на доставки за избрана стока. Разполага с опции за създаване и обработка по външен код спрямо доставчика; задаване на доставка по прогнозирани минимални и максимални количества за съответния склад; насочване на заявки към склад-получател; обединяване на заявки.
Поръчки за продажба.
Чрез този модул създавате неограничени поръчки за продажби. Имате възможност за направа на ПП и от POS. Частично изписване и Фактуриране. Проследяване на издадените документи и авансови плащания по избрана ПП. Възможност за създаване на ПП и последващо обвързване на стоките с партиди. Хронология на промените в ПП. Импорт на ПП от външни системи. Производство по вече създадена ПП. Блокиране на наличности по ПП. Извършване на авансови плащания.
Ценообразуване.
Възможностите са за избрана стока, група или цялата номенклатура, както и за ценообразуване по себестойност или последни доставки. С модула правите преоценка на стоки. Автоматизирано актуализирате избран ценоразпис спрямо последно направени промени.
Доставки / Продажби
Софтуерното ни решение помага за организиране по партиди/серийни номера, срок на годност и съпътстващи документи. Предоставя възможност за обвързване на клиент с определен ценоразпис и задаване на кредитни линии. Фактуриране по един и повече документи. Изгражда добра логистика чрез работа с поръчка за продажба. Работа с търговски представители. Следене на амбалаж и задължения, товарителници и маршрути.
Складови операции
С тази опция работите с неограничен брой складове, проследявате движение на стоки между тях и наличност по партиди и срок на годност за избран склад. Извършване на физически контрол при потвърждение за доставена стока в склада.
Ревизии
Имате опция за частични и пълни автоматични инвентаризации с директен запис при описване на стоките или чрез предварителни протоколи. Ревизиране в реално време или посочен ден и час, както и по партидни наличности.
Производство
Софтуерът позволява удобно планиране на производствените дейности. Той подпомага за използването на ресурсите, управлението на наличност на суровини, създавайки нови продукти или разделяйки на материал от няколко продукта.
С Tivoli Retail за склад ускорявате процесите по заприхождаване на суровините и материалите. Автоматизирате процеса по изписване и генерирате производство при нужда. Разпределяте непреките разходи при формиране на себестойността на готова продукция.
Софтуерното решение покрива нуждите от пълна проследимост на направените доставки от всеки доставчик чрез завеждане на всяка доставка с партида и срок на годност.
Още едно предимство е справка Дневник за контрол на доставените материали, която дава пълната отчетност на наличностите в склада по доставчици, партиди и срокове на годност.
Модулът помага за създаване на различни видове производство:
- Автоматично – когато системата е настроена за работа FIFO, се включва автоматично производство на суровината с най-кратък срок на годност. Създава се документ с вложените суровини, техните количества и партиди според заложените разходни норми, както и новоформираната партидна себестойност.
- Въз основа на подадени от оператора партиди за извършване на самото производство.
Проследимост на производството
Чрез партидите можете да проследите всяка една суровина или готова продукция къде е вложена или на кого е продадена.
Продажби с партиди
Тази операция Ви позволява да проследите денонощно готовия продукт с неговата партида на кой клиент е продаден. Включва също направената поръчка, търговски документ с данни за клиента и артикулите с партиди и срокове на годност. Прави обобщена справка за всички продажби по партиди. Разпад по технологичен лист с формиране на нова партида и всички вложени материали и адитиви.
Рандеман
Операцията има възможност да пресмята в процентно съотношение ефективността на производствените процеси. Тя използва информацията за постъпилите суровини и изходния продукт (рандеман).
Печат на етикети
Модулът има вграден дизайнер за създаване на етикети с различни шаблони. Това позволява етикиране на стоката чрез широка гама етикиращи принтери и печат на етикети по документ.
Разплащания
Идеалното софтуерно решение за следене на плащания за доставчици и клиенти, както и кредитиране на клиенти. Правите сторно по стокови и фактурни документи, както и частично сторно на стока от документ. Нареждате авансови плащания за продажби и доставки.
Каса
Опцията позволява следене на задължения по фактурни и стокови документи. Също и плащания към доставчици и проследяване на платени доставки и продажби. Чрез него създавате приходни и разходни касови ордери и детайлна касова книга.
Справки
Спрямо изискванията на Вашия бизнес се разделят в групи с голям набор от таблични и графични справки за проследяване и анализиране на информацията. Те могат да бъдат справка за задължения на клиенти, продажба и доставка на стоки, продажба по обекти, следене на задължения по фактурни и стокови документи, падежи и още много. Опцията позволява експорт на справки във файл.
Допълнителни функционалности.
Може да създадете операция спрямо Вашите специфики на работа, но също Ви предоставя и богат набор от вградени опции. Възможност за получаване на автоматични дневни и месечни справки на поща. Експорт към различни счетоводни софтуери и автоматичен експорт към външни системи. Вграден дизайнер за документи и архиватор за база данни. Модули за връзка към EDI и Speedy. Интеграция с онлайн магазин. Обвързаност с останалите модули на системата от доставки до продажби и фактуриране на крайни продукти. Разполагате с опции за следене на каса, автоматични експорти към счетоводни модули. Разносна търговия.
При обработване на стотици поръчки на ден, всяко повишаване на ефективността при работата по тях има голямо значение върху удовлетвореността на клиентите.