Софтуер за магазин
Управленските процеси в магазините, независимо от тяхното естество и големина, са сложни и изискват максимална концентрация, проследяване на всеки етап от процесите и прецизни действия.
За щастие, съществуват идеални решения, които да помогнат на вашия бизнес. Индивидуално, бързо, достъпно и надеждно POS решение, което предоставя изцяло ново ниво на клиентско изживяване и подобрява оперативната ефективност – това е Tivoli Retail за магазин.
Той предлага всичко за управление на различен обекти от малкия или големия бизнес – павилион, мини маркет, склад на едро и дребно, плод-зеленчук, лавка и др.
А най-голямото удобство е, че повечето от административните операции могат да се извършват директно от касиерското работно място. Вижте повече за софтуера за управление на бизнеса Tivoli Retail.


А най-голямото удобство е, че повечето от административните операции могат да се извършват директно от касиерското работно място. Вижте повече за софтуера за управление на бизнеса Tivoli Retail.
-
Какво може административния модул на софтуер за магазин Tivoli Retail?
Софтуерът за магазин Tivoli Retail предлага модулен подход, който позволява персонализиране спрямо специфичните нужди на различни търговски обекти – от малки магазини до големи складови и разносни търговии.
Сред основните предимства и действия, които може да очаквате от софтуера за управление на магазин Tivoli Retail, са:
- работа с неограничен брой складове и фирми;
- визуална подредба на стоките в групи или приоритет;
- НАССР – модул входящ контрол;
- работа с цвят, размери и визуализиране на снимка на стоката;
- работа с втора мярка, полезна за следене на стоките в кв.м и бройки в опаковка;
- оформление на различни изгледи на доставчици/клиенти;
- гъвкави ценоразписи с възможност за обвързване с клиенти, складове и работни места;
- промоции;
- ценови правила за клиенти;
- потребителски настройки;
- инвентаризация – автоматична (с шаблони и предварителни протоколи) и частична;
- справки – дневни продажби, наличности, отстъпки, изтрити сметки и др.



Кои са различните модули на софтуера Tivoli Retail и какво включват?
Открояваме няколко различни модула на софтуер за магазини Tivoli Retail, които касаят естеството на задачите, свързани с отделните аспекти в поддържането и развиването на бизнес в сферата на търговията.
Оферти:
- Обработка/редакция на оферти;
- Създаване на история на офертите към клиенти;
- Бързо и лесно преобразуване на офертите в продажби.
Поръчки:
- Обработка/редакция на поръчки за продажба;
- Блокиране на количества спрямо направени поръчки;
- Производство по поръчки;
- Възможност за проследяване на поръчаното и изписано количество;
- Импорт на поръчки от външни системи.


Модул Разносна търговия:
- Създаване на товарителници;
- Следене на амбалаж по клиенти;
- Работа с кредитни линии, създаване на курсове и маршрути.
Касиерски операции:
- Въвеждане на тъчскрийн монитори – чувствителни на докосване;
- Едновременна работа с повече от една отворени сметки;
- Автоматично вземане на тегло и зареждане на везни;
- Продажба на стоки с рецепта;
- Обвързване на повече от един баркод със стока;
- Кредитиране на клиенти;
- Възможност за вземане на поръчка със задаване на дата на изпълнение;
- Разплащане с клиенти;
- Сторно;
- Издаване на фактура в момента на приключване на продажба.


Клиентски дисплей:
- Информация на клиента за всяко действие по сметката;
- Отчита дадени пари и ресто за връщане;
- Визуализиране на текущи или предстоящи промоции.
Етикиране на стоки:
- Печат на етикет по зададен шаблон;
- Печат на вътрешни баркодове;
- Етикетиране и преетикетиране на стоки;
- Топла витрина с рецепти;
- Етикетиране на храна при продажба – състав, алергени, срок на годност.


Корекция на цени:
- Ценообразуване на база последни доставни цени;
- Проследяване на промените в цените;
- Преоценка на стоки;
- Изключване на избрани стоки ;
- Отстъпки;
- Бързо активиране/деактивиране на цени.
Клиентски отстъпки:
- Дефиниране на отстъпки на ниво група стоки или избрана стока;
- Забрана за отстъпка на специални стоки;
- Специални отстъпки за реализиран оборот – стъпаловидни отстъпки;
- Модул за създаване на промоции;
- Акумулиране на бонус точки при покупка на определен артикул или за сума;
- Издаване на Gift карти.


Автономна работа:
- Автономна работа на обектите при прекъсване на връзката с централен офис или сървъра в обекта;
- Изпращане на нови стоки и цени към всички обекти/работни места във фирмата;
- Обединява всички продажби, издадени фактури, корекции и отстъпки в централен офис.
Заявки за Доставка:
- Модул за дефиниране на нужните количества нормална работа на обекта;
- Анализ на цените от последните 5 доставчика;
- Автоматично създаване на заявки за доставки по доставчици;
- Заявки, съобразени с продуктовите кодове на доставчиците;
- Работа с минимални и максимални количества по складове.


Производство:
- Производство по предварително създадени рецепти;
- Разпад на стоки и заскладяване на производните от разпада;
- Разпад по технологичен лист;
- Сложно производство с партиди и срокове на годност.
Ревизии:
- Свободно конфигуриращи се шаблони за ревизия;
- Протоколи за направен опис на стоките;
- Ревизия към избрана дата и час, без да се спира работата на обекта;
- Ревизия по партиди и серийни номера.


Връзка с интернет магазин:
- Еднопосочна връзка – склада само получава направените поръчки;
- Двупосочна връзка с интернет магазин – от склада се изпращат към интернет магазина нови стоки, цени, баркодове, снимки и се получават направените поръчки.
Справочна система:
- Справка резюме продажби;
- Графични справки;
- Дневни продажби;
- Наличности;
- Лог на операциите – изтрити сметки, отстъпки;
- Общо над 120 предварително дефинирани справки;
- Експорт на справките;
- Модул за автоматично изпращане на дневни, седмични и месечни справки.


За връзка с всички модели платежни банкови терминали и Datecs Pay терминали.
Чрез този модул на софтуер за магазини набирането на сумата за плащане с карта се извършва автоматично от Tivoli Retail. По този начин се избягват грешките при ръчно задаване на сумата и се ускорява обслужването на клиентите.
Счетоводство
С помощта на софтуера за магазини Tivoli Retail и по-специално модул счетоводство, вие получавате възможност за различни експорти към счетоводни и други системи – Ажур , Дневници за покупки и продажби, Делта Про, Плюс минус, Прециз и други.
Защо да изберете Tivoli Retail за вашия магазин?
Софтуерът Tivoli Retail е интелигентно и цялостно решение за управление на магазини от всякакъв мащаб. С интуитивен интерфейс, мощни функционалности и гъвкава интеграция, той осигурява по-бързо обслужване, оптимизация на склада, персонализирани промоции и сигурност в работния процес.
Ако искате да повишите ефективността на вашия бизнес и да предложите най-доброто клиентско изживяване, софтуерът Tivoli Retail е правилният избор.
