За магазин

Индивидуално, бързо, достъпно и надеждно POS решение, което предоставя изцяло ново ниво на клиентско изживяване и подобрява оперативната ефективност – това е Tivoli Retail за магазин. Той предлага всичко за управление на различен обекти от малкия или големия бизнес – павилион, мини маркет, склад на едро и дребно, плод-зеленчук, лавка и др.

А най-голямото удобство е, че повечето от административните операции могат да се извършват директно от касиерското работно място.

Какво може Административният модул:

  • Работа с неограничен брой складове и фирми
  • Визуална подредба на стоките в групи или приоритет
  • НАССР – модул входящ контрол
  • Работа с цвят, размери и визуализиране на снимка на стоката
  • Работа с втора мярка, полезна за следене на стоките в кв.м и бройки в опаковка
  • Оформление на различни изгледи на доставчици/клиенти
  • Гъвкави ценоразписи с възможност за обвързване с клиенти, складове и работни места
  • Промоции
  • Ценови правила за клиенти
  • Потребителски настройки
  • Инвентаризация – автоматична (с шаблони и предварителни протоколи) и частична
  • Справки – дневни продажби, наличности, отстъпки, изтрити сметки и др.

Модул Оферти предлага:

  • Обработка/ редакция  на оферти
  • Създаване на история на офертите към клиенти
  • Бързо и лесно преобразуване на офертите в продажби

Модул Поръчки за продажби включва:

  • Обработка/редакция на поръчки за продажба
  • Блокиране на количества спрямо направени поръчки
  • Производство по поръчки
  • Възможност за проследяване на поръчаното и изписано количество
  • Импорт на поръчки от външни системи

Модул Разносна търговия:

  • Създаване на товарителници
  • Следене на амбалаж по клиенти
  • Работа с кредитни линии, създаване на курсове и маршрути

 Касиерски операции:

  • Въвеждане на тъчскрийн монитори – чувствителни на докосване
  • Едновременна работа с повече от една отворени сметки
  • Автоматично вземане на тегло и зареждане на везни
  • Продажба на стоки с рецепта
  • Обвързване на повече от един баркод със стока
  • Кредитиране на клиенти
  • Възможност за вземане на поръчка със задаване на дата на изпълнение
  • Разплащане с клиенти
  • Сторно
  • Издаване на фактура в момента на приключване на продажба

Модул Клиентски дисплей:

  • Информация на клиента за всяко действие по сметката
  • Отчита дадени пари и ресто за връщане
  • Визуализиране на текущи или предстоящи промоции

Етикиране на стоки:

  • Печат на етикет по зададен шаблон
  • Печат на вътрешни баркодове
  • Етикиране и преетикиране на стоки
  • Топла витрина с рецепти
  • Етикиране на храна при продажба – състав, алергени, срок на годност

Модул за корекция на цени:

  • Ценообразуване на база последни доставни цени
  • Проследяване на промените в цените
  • Преоценка на стоки
  • Изключване на избрани стоки 
  • Отстъпки
  • Бързо активиране/деактивиране на цени

Клиентски отстъпки:

  • Дефиниране на отстъпки на ниво група стоки или избрана стока
  • Забрана за отстъпка на специални стоки
  • Специални отстъпки за реализиран оборот – стъпаловидни отстъпки
  • Модул за създаване на промоции
  • Акумулиране на бонус точки при покупка на определен артикул или за сума
  • Издаване на Gift карти.

Автономна работа:

  • Автономна работа на обектите при прекъсване на връзката с централен офис или сървъра в обекта
  • Изпращане на нови стоки и цени към всички обекти/работни места във фирмата
  • Обединява всички продажби, издадени фактури, корекции и отстъпки в централен офис

Заявки за Доставка:

  • Модул за дефиниране на нужните количества нормална работа на обекта
  • Анализ на цените от последните 5 доставчика
  • Автоматично създаване на заявки за доставки по доставчици
  • Заявки, съобразени с продуктовите кодове на доставчиците
  • Работа с минимални и максимални количества по складове

Производство:

  • Производство по предварително създадени рецепти
  • Разпад на стоки и заскладяване на производните от разпада
  • Разпад по технологичен лист
  • Сложно производство с партиди и срокове на годност.

Ревизии:

  • Свободно конфигуриращи се шаблони за ревизия
  • Протоколи за направен опис на стоките
  • Ревизия към избрана дата и час, без да се спира работата на обекта
  • Ревизия по партиди и серийни номера

Връзка с интернет магазин:

  • Еднопосочна връзка – склада само получава направените поръчки
  • Двупосочна връзка с интернет магазин – от склада се изпращат към интернет магазина нови стоки, цени, баркодове, снимки и се получават направените поръчки.

Справочна система:

  • Справка резюме продажби
  • Графични справки
  • Дневни продажби
  • Наличности
  • Лог на операциите – изтрити сметки, отстъпки
  • Общо над 120 предварително дефинирани справки
  • Експорт на справките
  • Модул за автоматично изпращане на дневни, седмични и месечни справки

Модул за връзка с всички модели платежни банкови терминали и Datecs Pay терминали.

Чрез този модул набирането на сумата за плащане с карта се извършва автоматично от Tivoli Retail. По този начин се избягват грешките при ръчно задаване на сумата и се ускорява обслужването на клиентите.

Счетоводство

Възможност за различни експорти към счетоводни и други системи – Ажур , Дневници за покупки и продажби, Делта Про, Плюс минус, Прециз и други.

Ако сме предизвикали интереса ви, може да се свържете с нас: