За магазин
Индивидуално, бързо, достъпно и надеждно POS решение, което предоставя изцяло ново ниво на клиентско изживяване и подобрява оперативната ефективност – това е Tivoli Retail за магазин. Той предлага всичко за управление на различен обекти от малкия или големия бизнес – павилион, мини маркет, склад на едро и дребно, плод-зеленчук, лавка и др.
А най-голямото удобство е, че повечето от административните операции могат да се извършват директно от касиерското работно място.
Какво може Административният модул:
- Работа с неограничен брой складове и фирми
- Визуална подредба на стоките в групи или приоритет
- НАССР – модул входящ контрол
- Работа с цвят, размери и визуализиране на снимка на стоката
- Работа с втора мярка, полезна за следене на стоките в кв.м и бройки в опаковка
- Оформление на различни изгледи на доставчици/клиенти
- Гъвкави ценоразписи с възможност за обвързване с клиенти, складове и работни места
- Промоции
- Ценови правила за клиенти
- Потребителски настройки
- Инвентаризация – автоматична (с шаблони и предварителни протоколи) и частична
- Справки – дневни продажби, наличности, отстъпки, изтрити сметки и др.
Модул Оферти предлага:
- Обработка/ редакция на оферти
- Създаване на история на офертите към клиенти
- Бързо и лесно преобразуване на офертите в продажби
Модул Поръчки за продажби включва:
- Обработка/редакция на поръчки за продажба
- Блокиране на количества спрямо направени поръчки
- Производство по поръчки
- Възможност за проследяване на поръчаното и изписано количество
- Импорт на поръчки от външни системи
Модул Разносна търговия:
- Създаване на товарителници
- Следене на амбалаж по клиенти
- Работа с кредитни линии, създаване на курсове и маршрути
Касиерски операции:
- Въвеждане на тъчскрийн монитори – чувствителни на докосване
- Едновременна работа с повече от една отворени сметки
- Автоматично вземане на тегло и зареждане на везни
- Продажба на стоки с рецепта
- Обвързване на повече от един баркод със стока
- Кредитиране на клиенти
- Възможност за вземане на поръчка със задаване на дата на изпълнение
- Разплащане с клиенти
- Сторно
- Издаване на фактура в момента на приключване на продажба
Модул Клиентски дисплей:
- Информация на клиента за всяко действие по сметката
- Отчита дадени пари и ресто за връщане
- Визуализиране на текущи или предстоящи промоции
Етикиране на стоки:
- Печат на етикет по зададен шаблон
- Печат на вътрешни баркодове
- Етикиране и преетикиране на стоки
- Топла витрина с рецепти
- Етикиране на храна при продажба – състав, алергени, срок на годност
Модул за корекция на цени:
- Ценообразуване на база последни доставни цени
- Проследяване на промените в цените
- Преоценка на стоки
- Изключване на избрани стоки
- Отстъпки
- Бързо активиране/деактивиране на цени
Клиентски отстъпки:
- Дефиниране на отстъпки на ниво група стоки или избрана стока
- Забрана за отстъпка на специални стоки
- Специални отстъпки за реализиран оборот – стъпаловидни отстъпки
- Модул за създаване на промоции
- Акумулиране на бонус точки при покупка на определен артикул или за сума
- Издаване на Gift карти.
Автономна работа:
- Автономна работа на обектите при прекъсване на връзката с централен офис или сървъра в обекта
- Изпращане на нови стоки и цени към всички обекти/работни места във фирмата
- Обединява всички продажби, издадени фактури, корекции и отстъпки в централен офис
Заявки за Доставка:
- Модул за дефиниране на нужните количества нормална работа на обекта
- Анализ на цените от последните 5 доставчика
- Автоматично създаване на заявки за доставки по доставчици
- Заявки, съобразени с продуктовите кодове на доставчиците
- Работа с минимални и максимални количества по складове
Производство:
- Производство по предварително създадени рецепти
- Разпад на стоки и заскладяване на производните от разпада
- Разпад по технологичен лист
- Сложно производство с партиди и срокове на годност.
Ревизии:
- Свободно конфигуриращи се шаблони за ревизия
- Протоколи за направен опис на стоките
- Ревизия към избрана дата и час, без да се спира работата на обекта
- Ревизия по партиди и серийни номера
Връзка с интернет магазин:
- Еднопосочна връзка – склада само получава направените поръчки
- Двупосочна връзка с интернет магазин – от склада се изпращат към интернет магазина нови стоки, цени, баркодове, снимки и се получават направените поръчки.
Справочна система:
- Справка резюме продажби
- Графични справки
- Дневни продажби
- Наличности
- Лог на операциите – изтрити сметки, отстъпки
- Общо над 120 предварително дефинирани справки
- Експорт на справките
- Модул за автоматично изпращане на дневни, седмични и месечни справки
Модул за връзка с всички модели платежни банкови терминали и Datecs Pay терминали.
Чрез този модул набирането на сумата за плащане с карта се извършва автоматично от Tivoli Retail. По този начин се избягват грешките при ръчно задаване на сумата и се ускорява обслужването на клиентите.
Счетоводство
Възможност за различни експорти към счетоводни и други системи – Ажур , Дневници за покупки и продажби, Делта Про, Плюс минус, Прециз и други.