За Бар и ресторант

Имате нужда от надеждна система за управление на времето, планиране на финансите и достигане поставените цели във Вашето заведение? Tivoli Retail може да Ви предложи всичко това, съчетавайки функционалност, ефективност и интуитивен интерфейс. Той оперира според особеностите на ежедневната работа на сервитьори, бармани и готвачи.

Възходът на оптимизираните технологии помага на Вашия бизнес – с  мобилното приложение Tivoli Mobile POS взимате поръчки от място. Как може да улесни бизнеса Ви? То е интегрирано с Tivoli Retail POS софтуер за бар и ресторант и работи съвместно с операционна система Android, като гарантира предоставяне на качествена услуга на клиентите.

Ускорете процеса на управление

Бързо, систематизирано и точно – това трябва да е управлението на всяко заведение.

Tivoli Retail помага за постигане на тези цели като минимизира допускането на грешки чрез автоматизиране на задачите по най-лесния и удобен за Вас начин. Основните предимства и възможности на приложението са:

  • Визуализация на залите в обекта и вземане на поръчки от място
  • Избор на модификатори и подправки – всяка поръчка е персонализирана, като позволява персоналът да променя поръчаните артикули чрез опция за модификатори на артикули
  • Управление на резервация на маса – ускорява процеса на сервиране и доставка.

Лесно преглеждате текущото състояние на масите, изграждате списък на чакащи и управлявате опашката.

Кухненска дисплейна система или KDS (kitchen display system)

Позволява да оптимизирате работните процеси в кухнята, скоростта на обслужване и качеството на храната. Чрез нея приоритизирате с цветове поръчките и актуализирате в реално време от POS системата и мобилното приложение.

Кетъринг, доставка за вкъщи.

Чрез Tivoli Retail за бар и ресторант пестите време чрез  лесно разделяне, обединяване или препечатване на разписки за всички поръчки. Заедно с това гарантира, че поръчките за храна за вкъщи са рационализирани, за да се намали списъкът с чакащи клиенти.

Отстъпки

От системата може лесно да настройвате текущите отстъпки според клиента, сезона, повода, специални дни или други критерии. Толкова е лесно да привлечете нови клиенти и да направите комплимент на постоянните!

Ревизия.

Софтуерът за бар и ресторант предлага иновативен подход за управление на наличностите и инвентара, който Ви осигурява проследяване във всеки един момент. С интелигентно управление може да постигнете високи резултати с минимални усилия и време!

 

И още възможности на софтуера:

  • Избор на състав от рецепта
  • Дублиране на поръчка
  • Разделяне на сметка
  • Прехвърляне на маси

 

Административни:

  • Формиране на ценоразписи за сезонни менюта, промоции и Happy Hours
  • Сервиз – по стока, брой гости и зала
  • Лоялна политика
  • Управление на стоки и рецепти
  • Проследяване на работно време
  • Начисляване на комисионна за персонала
  • Поддържане на картотека за клиенти Home Delivery – контакти, адрес и поръчки
  • Инвентаризация – автоматична работа с шаблони и предварителни протоколи
  • Справки – дневни продажби, наличности, отстъпки, изтрити сметки и много други
  • SMS и E-MAIL известия
  • Настройване визия на зали и маси
  • Архивиране на базата
  • Връзка на софтуера за управление на продажби в ресторант, магазин и СПА с хотелски софтуер и начисляване по сметка на стая. Интеграция с Хотелски софтуер – CLOCK Evolution , CLOCK PMS, OVELON Hotel, ORAK Hotel R5 Eclipse+ и др.

Какво може мобилният репортер за улесняване на обслужването:

  • Дневни обороти, обороти по типове плащания и по доставчици
  • Сметки по маси, приключени и неприключени сметки
  • Продажби
  • Изтрити артикули
  • Наличност
  • Най-продавани артикули и други

Tivoli Retail софтуер за бар и ресторант предоставя цялостно решение за управление на заведения, както и интеграция с хотелски софтуери като: CLOCK Evolution , CLOCK PMS, OVELON Hotel, ORAK Hotel R5 Eclipse+ и др.

Ако сме предизвикали интереса ви, може да се свържете с нас: