За Бар и ресторант
Имате нужда от надеждна система за управление на времето, планиране на финансите и достигане поставените цели във Вашето заведение? Tivoli Retail може да Ви предложи всичко това, съчетавайки функционалност, ефективност и интуитивен интерфейс. Той оперира според особеностите на ежедневната работа на сервитьори, бармани и готвачи.
Възходът на оптимизираните технологии помага на Вашия бизнес – с мобилното приложение Tivoli Mobile POS взимате поръчки от място. Как може да улесни бизнеса Ви? То е интегрирано с Tivoli Retail POS софтуер за бар и ресторант и работи съвместно с операционна система Android, като гарантира предоставяне на качествена услуга на клиентите.
Ускорете процеса на управление
Бързо, систематизирано и точно – това трябва да е управлението на всяко заведение.
Tivoli Retail помага за постигане на тези цели като минимизира допускането на грешки чрез автоматизиране на задачите по най-лесния и удобен за Вас начин. Основните предимства и възможности на приложението са:
- Визуализация на залите в обекта и вземане на поръчки от място
- Избор на модификатори и подправки – всяка поръчка е персонализирана, като позволява персоналът да променя поръчаните артикули чрез опция за модификатори на артикули
- Управление на резервация на маса – ускорява процеса на сервиране и доставка.
Лесно преглеждате текущото състояние на масите, изграждате списък на чакащи и управлявате опашката.
Кухненска дисплейна система или KDS (kitchen display system)
Позволява да оптимизирате работните процеси в кухнята, скоростта на обслужване и качеството на храната. Чрез нея приоритизирате с цветове поръчките и актуализирате в реално време от POS системата и мобилното приложение.
Кетъринг, доставка за вкъщи.
Чрез Tivoli Retail за бар и ресторант пестите време чрез лесно разделяне, обединяване или препечатване на разписки за всички поръчки. Заедно с това гарантира, че поръчките за храна за вкъщи са рационализирани, за да се намали списъкът с чакащи клиенти.
Отстъпки.
От системата може лесно да настройвате текущите отстъпки според клиента, сезона, повода, специални дни или други критерии. Толкова е лесно да привлечете нови клиенти и да направите комплимент на постоянните!
Ревизия.
Софтуерът за бар и ресторант предлага иновативен подход за управление на наличностите и инвентара, който Ви осигурява проследяване във всеки един момент. С интелигентно управление може да постигнете високи резултати с минимални усилия и време!
И още възможности на софтуера:
- Избор на състав от рецепта
- Дублиране на поръчка
- Разделяне на сметка
- Прехвърляне на маси
Административни:
- Формиране на ценоразписи за сезонни менюта, промоции и Happy Hours
- Сервиз – по стока, брой гости и зала
- Лоялна политика
- Управление на стоки и рецепти
- Проследяване на работно време
- Начисляване на комисионна за персонала
- Поддържане на картотека за клиенти Home Delivery – контакти, адрес и поръчки
- Инвентаризация – автоматична работа с шаблони и предварителни протоколи
- Справки – дневни продажби, наличности, отстъпки, изтрити сметки и много други
- SMS и E-MAIL известия
- Настройване визия на зали и маси
- Архивиране на базата
- Връзка на софтуера за управление на продажби в ресторант, магазин и СПА с хотелски софтуер и начисляване по сметка на стая. Интеграция с Хотелски софтуер – CLOCK Evolution , CLOCK PMS, OVELON Hotel, ORAK Hotel R5 Eclipse+ и др.
Какво може мобилният репортер за улесняване на обслужването:
- Дневни обороти, обороти по типове плащания и по доставчици
- Сметки по маси, приключени и неприключени сметки
- Продажби
- Изтрити артикули
- Наличност
- Най-продавани артикули и други
Tivoli Retail софтуер за бар и ресторант предоставя цялостно решение за управление на заведения, както и интеграция с хотелски софтуери като: CLOCK Evolution , CLOCK PMS, OVELON Hotel, ORAK Hotel R5 Eclipse+ и др.